Παρασκευή

Τέσσερα νεαρά παιδιά πριν ακόμη τελειώσουν το σχολείο συζητούν τι θα ήθελαν για το μέλλον τους….

Ο πρώτος : να γίνω blogger στην διαδικτυακή ιστοσελίδα troktiko.blogspot.com
να έχω πάντα θέση στην εκπομπή all tsantiri news του Λαζόπουλου
και δεν θα έχω ανάγκη κανέναν .

Ο δεύτερος : να γίνω υπουργός ή στέλεχος ενός κόμματος
να πηγαίνω ΔΩΡΕΑΝ διακοπές στο Παρίσι
και όταν φτάσει η ώρα τις προανακριτικής… να βγω στην σύνταξη.

Ο τρίτος
: να γίνω δημοσιογράφος σε μεγάλο κανάλι και ιδιοκτήτης εφημερίδας
να έχω ακριβά γούστα (πούρα ..μπουζούκια…)
και θα έχω την Ελληνική Αστυνομία ….για την ασφάλειά μου.

Ο τέταρτος
: και εγώ θα γίνω κουμπάρος σας !!!!

έγραψε η Αμαλία Ζωγράφου
στην εφημερίδα "Η αλλη άποψη"
11 Μαϊου 2009
τεύχος 76

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites