Πέμπτη

5 λόγοι για να σταματήσεις ή για να συνεχίσεις να έχεις προφίλ στο FACEBOOK ….



• Το FACEBOOK είναι το μεγαλύτερο φακέλωμα…..
(οπότε σίγουρα θα βρω τον έρωτα του περσινού μου καλοκαιριού εκεί!!!)
• Τα στοιχεία δεν διαγράφονται ποτέ!…..
(άρα θα μπορέσω να βρω..κατι που έχω διαγράψει???)
• Ελέγχονται και παρακολουθούνται…..
(θα μπορούν να μου πουν ..αν με απατάει ο καλός μου???)
• Οι πληροφορίες έχουν εν δυνάμει τεράστιο ενδιαφέρον για τις μεγάλες επιχειρήσεις και κοστίζουν πολλά…(αν πουληθεί όλοι εμείς δεν δικαιούμαστε ένα μερίδιο?)
• Θεωρείτε το νέο είδος “καμάκι” γιατί το χρησιμοποιούν για νέες γνωριμίες…..
(άραγε το άλλο μου μισό … θα έχει λογαριασμό στο FACEBOOK ?)


έγραψε η Αμαλία Ζωγράφου
στην εφημερίδα ''Η άλλη άποψη''
16 Μαρτίου 2009 . τεύχος 69

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites